reviste vechi si versuri ratacite …

zilele trecute ma “plimbam” pe net si am dat de blogul unei tipe care,printre altele, recicleaza hartie. acasa. cu un blender,apa,fier de calcat …etc.🙂 nu stiu daca eu as avea rabdare sa fac asta,dar m-am gandit ca am prin camera o gramada de reviste pe care nu le mai bag in seama… si …uite-asa…

sunt dati cu cateva randuri de lac,pentru protectie.

pret: 7 lei

 

cerceii din ultimele 2 poze nu prea pot fi…reprodusi. mi-ar trebui o foaie aproape identica cu cea din care i-am facut … la fel ca primii,sunt dati cu lac,pentru protectie.

pret: 3 lei

 

medalionul e 5 lei. si asa arata prins la gat ..

to be continued…

Published in: on June 26, 2010 at 00:20  Comments (2)  
Tags: , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://cerceisilalala.wordpress.com/2010/06/26/reviste-vechi-si-versuri-ratacite/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Buna…am descoperit blogul tau si vreau sa iti spun ca ai multe produse minunate.
    Printre accesorile care mi-au facut cu ochiul au fost acesti cercei din hartie.
    Am o curiozitate…ce fel de lac folosesti?

    • buna🙂 multumesc pentru aprecieri .. eu folosesc lac ecologic… nu e o firma anume, l-am comandat de pe http://www.simoshop.ro. e pe baza de apa,cu un aspect laptos pana se usca ..


Leave a Reply

